Állati Finomságok Boltja

Nagyszerű ajándékok szeretett kedvencének!

 

Vásárlói útmutató


1. Válassza ki a terméket, majd kattintson a mellette lévő "Megrendelem" linkre. Ezzel a termék a bevásárlókosarába kerül.

2. Miután a terméket a kosarába tette, a bevásárlókosár oldalra kerül. Ha szeretne tovább böngészni termékeink között, és újabbakat megrendelni, kattintson a "Vissza a termékek böngészéséhez" gombra.

A bevásárlókosárba helyezett termékek ott maradnak, amíg megrendeli vagy törli azokat, így könnyen visszatérhet termékeink böngészéséhez és rendelhet meg újakat, a "Bevásárlókosár" linken keresztül bármelyik oldalról visszatérhet.

3. A bevásárlókosár oldalon leellenőrizheti, milyen termékek vannak a kosarában. Amennyiben valamelyiket el szeretné távolítani, kattintson a mellette lévő "Törlés" linkre.

4. Ha mindent rendben talál, és már nem szeretne további termékeket a kosarába tenni, akkor kattintson a "Rendelés befejezése - szállítási adatok megadása" gombra.

5. Így a rendelési folyamat második szakaszába lép, amikor meg kell adnia a rendelési adatokat, majd kattintson a "Rendelés befejezése most" gombra.

Amennyiben korábban már rendelt terméket erről az oldalról, és bejelölte az "Emlékezzen rám" mezőt, a szállítási adatok automatikusan ki lesznek töltve. Ellenőrizze azokat, majd ha mindent rendben talál, a "Rendelés befejezése most" gombbal jóváhagyhatja azokat.

A rendelés megtörtént

6. Kap tőlünk egy e-mail üzenetet, amelyben visszaigazoljuk a rendelését, valamint tartalmazza a regisztrációs adatokat, amelyek a jövőben megkönnyítik Önnek a vásárlást, és megtekintheti függőben lévő és már teljesített rendeléseit. Telefonon is megkeressük Önt, amelyben tájékoztatjuk a szállítási idővel kapcsolatban, valamint esetleges kérdéseire is szívesen válaszolunk.

7. A megrendelt terméket a lehető legrövidebb időn belül szállítjuk.

Amennyiben további információra van szüksége a megrendelés során, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, küldjön email-t,  vagy hívja üzletünket  a 06 1 212 10 99 telefonszámon.

 

Általános Vásárlási Feltételek

 

1. Bevezetés
2. Megrendelés
3. Árak
4. Szállítási feltételek
5. Elállási jog
6. Szavatosság és jótállás
7. Fogyasztóvédelmi szervek elérhetősége

 

 

 

  1. Bevezetés

    Az alábbi Általános Vásárlási Feltételek (a továbbiakban ÁVF) érvényesek a www.allati-fonomsagok.hu honlapon, illetve az Állati Finomságok Boltjától telefonon történő megrendelés esetén, és ezen feltételek az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVII. Törvény 5.§ (1) bekezdése szerinti általános szerződési feltételeknek minősülnek.

    Vállalkozásunk fenntartja a jogot az ÁVF rendelkezéseinek módosítására, ezért kérjük, minden vásárlás előtt olvassa el a honlapon közölt feltételeket. Módosítás esetén a honlapon vagy telefonon leadott megrendelésekre a megrendelés leadásának napján érvényben lévő ÁVF rendelkezései érvényesek.

Adatvédelem:

Az Állati-Finomságok birtokába jutott adatokat bizalmasan kezeli, kizárólag a rendelések teljesítéséhez és a webáruházzal kapcsolatos információknak a megrendelők felé történő tájékoztatás céljára használja fel, azokat semmilyen formában nem adja azt tovább.

 

 

2. Megrendelés, a szerződés létrejötte

Termékeink a következő módokon vásárolhatók meg:

  1. honlapunkon keresztül történő megrendeléssel:

    Online vásárlás esetén a webáruházba való bejutás nincs előzetes regisztrációhoz kötve, így a szolgáltatás korlátozás nélkül minden látogató számára elérhető a www.allati-finomsagok.hu internetes áruházunkban megtekintheti és megrendelheti aktuálisan megvásárolható termékeinket. Az aktuális ajánlatokról a termékoldalakon talál információt. A "Megrendelés" gombbal beteheti a kívánt árut a "Kosárba". A kosár arra szolgál, hogy itt gyűjtse a megrendelni kívánt termékeket, és láthassa, mennyi a várható összes költsége. A kosárból véglegesítheti a megrendelését a "Megrendelés" gombbal. Ezzel a lépéssel a vásárló egy automatikus e-mailt küld nekünk rendelési szándékáról, mi visszajelzésképpen e-mailben értesítjük arról, hogy rendelése megérkezett rendszerünkbe.

Amennyiben a visszaigazolás a vásárló megrendelésének elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg a vásárlóhoz, a vásárló mentesül ajánlati kötöttsége alól.

Az oldalon történt elektronikus megrendelés feladásával még nem keletkezik szerződés a vásárló illetve az Állati Finomságok  Web áruháza  között. Minden vásárlót telefonon visszahívunk a megrendelést követően. A pontos adatok felvétele azért szükségszerű és elkerülhetetlen, mert ezek alapján tudjuk azonosítani megrendelésüket, megállapítani kedvezményeik mértékét, és természetesen csak pontos címük ismeretében tudjuk a termékeket futárszolgálatunkkal házhoz szállítani. Ezen adatokat minden esetben a telefonos egyeztetés során véglegesítjük. A megrendelés szóbeli, telefonos megerősítést követően minősül csak valós vásárlásnak.

  1. telefonon keresztül történő megrendeléssel
    a (061) 212-10-99-es telefonszámon, ahol hétköznap 11-19 óra között a rendelésekkel kapcsolatos kérdésekre  munkatársunk válaszol. 19 óra után üzenetrögzítő fogadja a hívásokat. A hívásokat rögzítjük.
  2. személyesen, üzletünkben.

A szerződés telefonos megrendelés esetén a megrendeléskor, internetes megrendelés esetén a megrendelés visszaigazolásakor jön létre, a teljesítés időpontja pedig telefonos megrendelés vagy online vásárlás esetén a termék vásárló által történő átvétele.
A termékeinkre vonatkozó szerződés megkötésének nyelve kizárólag a magyar nyelv.
A fentiek alapján létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a szerződéseket iktatjuk, a szerződések utóbb hozzáférhetőek.

Internetes oldalainkon a rendelés feladásakor lehetőséget biztosítunk a személyes adatok módosítására, illetve a kiválasztott termék módosítására a rendelés leadását követően is. A rendelési szám megadásával, melyet e-mailben küldünk el minden online leadott rendelést követően, személyesen is kérheti az esetleges módosításokat munkatársunkon keresztül.

 

3. Árak

 

A honlapon megadott eladási árak forintban szerepelnek, és tartalmazzák a 27% általános forgalmi adót. A honlapunkon és telefonon megrendelt termékek házhoz szállításának díja minden esetben az egyes termékekre vonatkozó, és a vásárló által igénybe vehető szállítás típusától függ, mely tételt az eladási ár nem tartalmazza. Ennek pontos összegéről a megrendeléskor, illetve a telefonos visszahíváskor adunk tájékoztatást.
Megrendelt termékeinket a Magyar Postával küldjük ki.  A fPosta a csomagok házhozszállítását munkanapokon végzi, így rendeléskor kérjük pontosan jelezze, hogy mikor és hol kívánja átvenni a megrendelt árut.

A szállítási díjak Budapest területén belül:

Rendelési érték: 0-10.000.-Ft közötti összegnél a szállítási díj: 1.600.-Ft,

10.001-20.000.-Ft közötti összegnél: 800.-Ft,

20.001.-Ft feletti összegtől ingyenes.

 begin_of_the_skype_highlighting              

A szállítási díj összegéről Budapesten kívüli cím esetében  a megrendelés visszaigazolásakor kap tájékoztatást a vásárló, mely összeg függ a rendelési értéktől, annak súlyától. 

 


4. Szállítási feltételek

A termék házhoz szállítása esetén a szállítási díjról a vásárló minden esetben a szerződés megkötését megelőzően kap tájékoztatást.
A megrendelt termékeket - amennyiben azok raktáron vannak - a szerződéskötés időpontjától számított 2-5 napon belül kiszállítjuk. Nagy kereslet esetén előfordulhat, hogy egyes termékekből hiány keletkezik, ilyen esetekben a szállítási határidő hosszabb lehet. Erről a szerződéskötéskor tájékoztatjuk a vásárlót.
A küldemény átvételekor a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze a csomag sértetlenségét! Sérült csomagot ne vegyen át! Minden megrendelés esetében az ár megtérítése az átvétel pillanatában történik. A megrendelt árut kérjük, hogy tételesen vegye át a futártól. Amennyiben eltérést talál a megrendelés és a kiszállított áru, vagy a számla között, úgy kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot (06-1-212-10-99)!  

Sérült termék esetén ne vegye át a csomagot, hanem vetessen fel a futárral jegyzőkönyvet.

Amennyiben egyéb kívánsága van a rendeléssel, kiszállítással kapcsolatban, rendelése beküldése után telefonos visszahívásunkkor jelezze felénk, és mi igyekszünk teljesíteni.

A megrendelésekre csomagolási költséget nem számolunk fel.

 

Sikertelen kézbesítés:
A vásárló hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei a vásárlót terhelik.

Utánvétes fizetési mód:

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell fizetni.  A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazolás alapján minden költséget tartalmaz.

 

Előre utalásos fizetési mód:

 Lehetőség van átutalással kiegyenlíteni a megvásárolt termék ellenértékét. Ebben az esetben az alábbi bankszámlaszámra kérjük előre utalni a megvásárolt termék(ek) ellenértékét: 
Az utalások a következő bankszámla számra várjuk:

 Erste Bank: 11600006-20666468

Kiszállítás csak az utalás számlára érkezése után történik.

 

 

5. Elállási jog

A honlapon illetve telefonon keresztül történt vásárlás esetén a vásárló az áru átvételét követő 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Ebben az esetben az eladó köteles a termékért kifizetett vételárat visszatéríteni a vásárlónak legkésőbb az elállást, illetve a termék visszaszolgáltatását követő harminc napon belül. A visszatérítés a szállítási költségre nem vonatkozik, valamint a termékek visszajuttatásának költségeit is a megrendelő viseli.

Boltunkban történő vásárlás esetén nincs lehetőség elállásra.

 

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a vásárló nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.

Elállás esetén a kifizetett vételár az elállási nyilatkozat eladó általi kézhezvételét követő 30 napon belül visszatérítésre kerül. A vételáron felüli költségeket (szállítási díj), és az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket a vásárló köteles viselni.

Nem gyakorolható az elállási jog olyan áru esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött (pl. higiéniai okból), vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza, használat közben elfogy vagy gyorsan romlandó.

Az elállási jog gyakorlása csak eredeti állapotának megfelelő, sértetlen, rendszeresen még nem használt termékekre érvényes (kiegészítőkkel, használati utasítással ellátott áru az eredeti csomagolásban visszaküldve), ellenkező esetben jogunkban áll az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárunk megtérítését követelni.

 

6. Szavatosság és jótállás

Termékeinkre a jogszabályokban meghatározott szavatosságot, illetve jótállást vállalunk.

 

Kiskereskedelmi egységünkben vásárolt termékekre a 14 nap pénz-visszafizetési garancia nem érvényes. Kérjük, minden esetben a vásárlás helyén tájékozódjon a pénz-visszafizetési lehetőségekről.

Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat, hogy termékeink megvásárlása a hatályos jogi szabályozás értelmében fogyasztói szerződésnek minősül. A hatályos jogszabályok alapján vásárlóinkat a következő jogok illetik meg.

6.1 A szavatossági és jótállási jogról


A szavatossági jog alapján a szavatosság kötelezettje (Kötelezett) felelősséget vállal azért, hogy teljesítéskor hibátlan terméket ad át a vevőnek, tehát a terméknek nincs olyan hibája, amely csak később fog kiderülni. Hibáról beszélünk abban az esetben, ha a termék mennyiségi vagy minőségi szempontból hibás.

A hiba okának a  termék használatakor kell fennállnia, a vásárlónak kell bizonyítania, hogy
- már teljesítéskor megvolt a hiba oka
- teljesítéskor nem lehetett észlelni
- vétlen a hiba bekövetkezésében

A kötelezett mentesül a szavatosság alapján fennálló kötelezettségei alól, ha a hibát a vásárló a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy ha a hibát a vásárlónak a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

A jogosult a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását a kötelezettel közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt kifogást kellő időben közöltnek kell tekinteni. A vásárló a teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényét, azonban használt termékeknél, az elévülési idő egy év (elévülési határidő), kivéve leértékelt, akciós termékek. Az elévülési határidő a teljesítéskor kezdődik.

Abban az esetben, ha a jogosult igényét azért nem tudja érvényesíteni a bíróság előtt keresettel az elévülési időn belül, mert a hiba - bár az oka már megvolt a teljesítéskor - csak később jelentkezett, vagy menthető okból nem volt abban a helyzetben, hogy igényét érvényesítse (pl. betegség), a szavatossági jogok érvényesítésének határideje a teljesítés időpontjától számított három év (jogvesztő határidő).

A szavatossági jog alapján a vásárló javításra, cserére jogosult. A szavatossági igények közül a vásárló választhat.

Az árleszállítást vagy az elállást akkor választhatja a jogosult:
- ha sem kijavítást, sem kicserélést nem kérhet (ennek teljesítése lehetetlen, vagy a kötelezett részére a másik választható szavatossági igény teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel jár), vagy
- ha a kijavítás vagy kicserélés szavatossági jogként ugyan érvényesíthető lenne
o de ezt a kötelezett nem vállalta,
o a kötelezett vállalja ugyan, de nem végzi el, vagy
o a kötelezett vállalja, de nem tudja - a dolog tulajdonságaira és rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a vásárlónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül elvégezni.


A jótállás (más néven garancia) azt jelenti, hogy a kötelezett „garantálja”, hogy a szolgáltatott dolog bizonyos időtartamon belül kifogástalanul fog működni. Ez alatt az időtartam alatt a kötelezett a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett (például azért, mert a vásárló nem rendeltetésszerűen használta a szolgáltatott dolgot).

Azon termékek esetében, amelyeknél az eladónak jótállási kötelezettsége van, minden esetben a termékekhez mellékelt jótállási nyilatkozat tartalmazza a jótállás kötelezettjének nevét és címét, a jótállás tartalmát, időtartamát, területi hatályát, és a belőle eredő jogok érvényesítésének módját; illetve utalást arra, hogy a jótállás a fogyasztónak a törvényből eredő jogait nem érinti.

6.2 Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállási kötelezettség

 

Áruházunkban nem forgalmazunk tartós fogyasztási cikkeket, így jótállási kötelezettségünk sem keletkezik

6.3 Szavatossági és jótállási igények intézése

A nálunk vásárolt termékeket minden esetben használati útmutatóval látjuk el.

Amennyiben termékeinkkel kapcsolatban szavatossági vagy jótállási jogát kívánja érvényesíteni, akkor azt a vételár megfizetését igazoló bizonylat (vagy annak másolata) bemutatásával tudja megtenni.

A vásárló az alábbi szervezeti egységben, üzletünkben érvényesítheti kifogásait:

interneten leadott rendelésnél a 1027 Budapest, Varsányi Irén utca 21 szám alatti üzletünkben: telefonon: 06-1-212-1099, és személyesen.
Hétköznap 11.00 -19.00 óra között

Kiskereskedelmi üzletben történő vásárlás esetén a cseregarancia a vásárlás helyén érvényesíthető.

Abban az esetben, ha a vásárló szavatossági vagy jótállási jogait nem személyesen, hanem postai úton kívánja érvényesíteni, ezt a termék mellett található reklamációs lapon, az azon megjelöltek szerint teheti meg.

A jegyzőkönyv másolatát a vásárló kapja meg. Amennyiben a vásárló igényének teljesíthetőségéről a kötelezett annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a vásárlót.

A kötelezettnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Javításra az árut elismervény ellenében kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni a vásárló nevét és címét, az áru azonosításához szükséges adatokat, az áru átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított árut átveheti.

7. A fogyasztóvédelmi hatóságok elérhetőségei


Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800 begin_of_the_skype_highlighting              +36 1 459 4800      end_of_the_skype_highlighting
Faxszám: +36 1 210 4677

NFH Észak-alföldi Regionális Felügyelősége
4024 Debrecen, Szent Anna u. 36.
4002 Debrecen, Pf. 475.
Telefonszám: +36 52 533 924 begin_of_the_skype_highlighting              +36 52 533 924      end_of_the_skype_highlighting
Telefax: +36 52 327 753

NFH Dél-alföldi Regionális Felügyelősége
6722 Szeged, Kossuth L. sgt. 17.
6701 Szeged, Pf. 12.
Telefonszám: +36 62 541 737 begin_of_the_skype_highlighting              +36 62 541 737      end_of_the_skype_highlighting
Telefax: +36 62 541 739

NFH Észak-magyarországi Regionális Felügyelősége
3300 Eger, Kossuth L. u. 9.
3301 Eger, Pf. 81.
Telefonszám: +36 36 515 598 begin_of_the_skype_highlighting              +36 36 515 598      end_of_the_skype_highlighting
Telefax: +36 36 323 587

NFH Közép-magyarországi Regionális Felügyelősége
1052 Budapest, Városház u. 7.
1364 Budapest, Pf. 144.
Telefonszám: +36 1 328 0185 begin_of_the_skype_highlighting              +36 1 328 0185      end_of_the_skype_highlighting
Telefax:+36 1 411 0116

NFH Dél-dunántúli Regionális Felügyelősége
7400 Kaposvár, Fő u. 57.
7401 Kaposvár, Pf. 76.
Telefonszám: +36 82 510 868 begin_of_the_skype_highlighting              +36 82 510 868      end_of_the_skype_highlighting
Telefax: +36 82 510 661

NFH Közép-dunántúli Regionális Felügyelősége
8000 Székesfehérvár, Piac tér 12-14.
8050 Székesfehérvár, Pf. 936.
Telefonszám: +36 22 501 751 begin_of_the_skype_highlighting              +36 22 501 751      end_of_the_skype_highlighting
Telefax: +36 22 501 627

NFH Nyugat-dunántúli Regionális Felügyelősége
9022 Győr, Árpád út 32.
9002 Győr, Pf. 311.
Telefonszám: +36 96 329 244 begin_of_the_skype_highlighting              +36 96 329 244      end_of_the_skype_highlighting
Telefax: +36 96 329 186

 

 

 

 

 
Az oldalt a NOVOTRADE RENDSZERHÁZ készítette.